    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dylatacja na tarasie?
    Date: Tue, 27 Mar 2012 03:46:27 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 12:33:40 UTC+2 użytkownik Amir napisał:
    > Witam!
    >
    > Właśnie robię wylewkę i dylatacje z styropianu przy scianie
    > chce dac 1cm i przy słupach.

    I to powinno wystarczyć

    > Czy jest sens robić w płytkach dylatację fugując masą silikonową?

    Moim zdaniem nie

    > wymiary tarasu ok4x4m, więc nie za duże, czy lepiej zafugowac porządnie
    > jakims klejem elastycznym a moze zaprawą fugową elastyczną?

    Mam taras 5*4m, płytki zafugowane klejem Mapei, dylatacja od ścian 12cm stryro(bo
    najpierw było ocieplenie potem kleiłem płytki.
    Dwie zimy wytrzymały nic złego sie nie dzieje
    Ale klejone było bardzo dokładnie, aby nie było pustych przestrzeni pod płytkami i
    dokładnie fugowane. No i nie mam żadnej izolacji na tym tarasie co akurat w tym
    przypadku wg mnie jest zaletą bo ew woda jaka podejdzie pod płytki wsiąknie niżej w
    beton i niżej w zwir

    > Taśmy uszczelniające i sznur dylatacyjny warto dawać, czy moze
    > są przereklamowane?

    Nie wiem nie stosowałem.