  • Data: 2012-04-06 12:37:55
    Temat: Re: dylatacja na tarasie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 marca 2012 09:02:44 UTC+2 użytkownik calleh napisał:
    > tylko do tego się odniosę, bo dotyczy mnie osobiście, bo reszta odpowiedzi jest na
    stronach przez mnie wcześniej podanych i wystarczy czytać,
    > by jasność była

    Prosze wskaż palcem gdzie jest uzasadnienie dla robienia warstwy izolacji pomiędzy
    tarasem a klejem/płytkami.
    Owszem jest uzasadnienie jesli pod tarasem sa pomieszczenia wtedy chodzi o tio aby
    nie przeciekało ale uzasadnij proszę co daje ta izolacja jesli taras jest na gruncie?