  • Data: 2012-03-29 18:24:39
    Temat: Re: dylatacja na tarasie?
    Od: calleh <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 marca 2012, 16:18:59 UTC+2 użytkownik Amir napisał:

    > Nie mam cokołu. Płytki dochodza do styropianu/elewacji i tyle. Docewlowo w
    > tym miejscu na elewacje przyjdzie jeszcze piaskowiec ale to bez znaczenia,
    > zadnego cokoliku tam nie planuje. No i u mnie część tarasu jest zadaszona-
    > przedłuzony okap dachu.
    >

    > Na tarasie mam Papę, teraz będzie wylewka ok 8cm i pytanie przed płytkami
    > należy dodatkowo czyms uszczelnic wylewkę przed położeniem płytek?
    >
    > jest sens kupowac takie cos?
    > http://allegro.pl/atlas-wodoszczelna-folia-elast-wod
    er-e-25-kg-b1-i2236772641.html

    > czy moze jakakolwiek folia w płynie będzie dobra i nie ma sensu przepłacac?
    >
    > wiem są opisy, gotowe w necie i nawet podsyłał mi już ktoś, tylko pytanie
    > czy jest sens w to
    > wszystko inwestowac, czy to nie jest zwykły marketing?
    > pozdrawiam

    woder e nie jest najlepszym wyborem, jesli już Atlas to Woder duo, a wszystko o
    tarasie w Atlasowskiej technologii znajdziesz tu:
    http://www.atlas.com.pl/images/pdf/systemy_atlas/bro
    szura_tarasowa_3_11.pdf

    podpowiem tak, jesli nie zrobisz zgodnie z technologią to tracisz gwarancję na
    wszystko, łącznie z płytkami i efekty możesz poznać już po jednej zimie
    jesli nie jesteś pewny stosowania technologii to może skontaktuj się z jakimś doradcą
    technicznym, może z Atlasu, może z Sopro, Mapei, Kerakolla itd, jak dalej będziesz
    uważał, że to tylko marketing to zadzwoń do związku tech. i inż. budownictwa,
    telefony prawie nie kosztują, przekonaj się i nie słuchaj tu rad osób, które
    zielonego pojęcia o budownictwie nie mają