    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dylatacja na tarasie?
    Date: Tue, 27 Mar 2012 15:17:12 +0200

    Dwie zimy wytrzymały nic złego sie nie dzieje
    Ale klejone było bardzo dokładnie, aby nie było pustych przestrzeni pod
    płytkami i dokładnie fugowane. No i nie mam żadnej izolacji na tym tarasie
    co akurat w tym przypadku wg mnie jest zaletą bo ew woda jaka podejdzie pod
    płytki wsiąknie niżej w beton i niżej w zwir

    > Taśmy uszczelniające i sznur dylatacyjny warto dawać, czy moze
    > są przereklamowane?

    Na połączenie cokołu z płytkami równiez nie dawałes masy silikonowej?

    W Łazienkach wszędzie wykonawca dał mi fugi na łączeniu płytek ściany z
    płytkami na podłodze
    i wszystkie popękały, stwierdził ze to wina podłogówki, czy ma rację? Bo
    wydaje mi się, ze
    jak byłaby masa silikonowa, to by nie popękało

    pozdrawiam
    AT