  • Data: 2013-08-26 18:40:09
    Temat: Re: dynia olbrzymia
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c8a18bea-71a0-420e-b2b9-c466936bb93e@googlegrou
    ps.com...

    W zeszłym roku widziałam w sklepie dynię muscade de Provence, ale właśnie
    jej wielkość zniechęciła mnie do kupna, chociaż miałam wielką ochotę
    spróbować...

    Od przybytku głowa jednak potrafi zaboleć :-)

    Znajomy posadził ( z doniczek) dynię Atlantic Giant w zeszłym roku. Owoce
    nie dały się ruszyć czterem chłopom. Na szczęście niedaleko był jakiś
    zakład, który pożyczył sztaplarkę. Nie bez trudności udało się te dynie
    zwieźć z pola.

    Leszek