  • Data: 2010-06-16 00:14:00
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4c17dd52$0$17085

    >Ale porządny rachunek uwzględniający nakłady energetyczne i obciążenie
    >środowiska poniesione na wytworzenie instalacji to dla niektórych rzecz nie
    >do pojęcia, liczenie tego za pomocą pieniądza to widać zbrodnia (pieniadz!
    >Babilon! Wielka Nierządnica!). Każdy kto im każe uczciwie policzyć
    >sumaryczną opłacalność energetyczną (bez dopłat tu a akcyzy tam...) jest
    >ciemniakiem występującym przeciwko postępowi.

    Powiem Ci szczerze, ze kompletnie Cie nie rozumiem. Tak pewnie ma byc, ale
    wytlumacz mi gdzie ta nie opacalnosc i dziura w ziemi? Co tam takiego
    strasznego w tej instalacji jest? Jaka dziura w ziemi? Jakis Babilon,
    nierzadnice, o co Ci chodzi?
    Najpierw piszesz o kilku dniach uzytkowych w roku a teraz takie frazesy.
    Chce Ci sie jeszcze produkowac takie brednie? Podalem Ci obiektywne linki do
    dzialajacych instalacji solarnych pokazujace, ze nie sa to jakies tam kilka
    dni a Ty dalej swoje dziury w ziemi. Nawet sie do tego nie odniosles.
    Rozumiem, ze lepiej spalic tone wegla latem do ogrzania wody jak korzystac
    chocby z pomalowanej na czarno beczki na dachu, wtedy bedzie git, bo ta
    beczka i farba to pol dziury w ziemi. Uparles sie nawracac swiat mimo ze
    fakty swiadcza inaczej?

    Pozdro.. TK