    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Thu, 17 Jun 2010 01:23:15 +0200
    <4c15e64d$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hv4sl1$gfl$1@news.onet.pl>
    <4c15f85a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv5789$ffu$1@inews.gazeta.pl>
    <4c162df5$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv8hbu$crb$1@inews.gazeta.pl>
    <4c17d4bc$0$17097$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbilc$85e$1@news2.ipartners.pl>
    <4c194fe8$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c194fe8$0$17088$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy się żerujesz jak pasożyt na społeczeństwie płacącym podatki. :-)

    A skąd wiesz czy podatkijakie płacę nie są wyższe od twoich?.
    Do lekarzy nie chodziłem przez 30 lat. Inni na każde pierdnięcie głowy lecą
    do doktorów.

    > Niby dlaczego? Ja żyję z bojlerem elektrycznym 80l łazienka i 10l w
    > kuchni. Mam wodę ciepłą w kranie po ułamku sekundy.

    Ty tak żyjesz ale ja bym nie dał rady. Do mojego kotła gazowego jest firmowy
    zbiornik 120l z wężownicą.
    Mieszkając samemu w kawalerce też tak miałem ale w swoim domu mając wannę,
    przysznic, dwie umywalki, bidet oraz zlew w kuchni się nie da.
    Bierze się czasem kąpiel w wannie do której trzeba wlać 100l.
    Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby trzeba było czekać godzinę aż woda się
    zagrzeje. A co dopiero gdy zjedzie się rodzina? Ostatni myje się o 1 w nocy?

    > Brak kosztu instalacji gazowej, kominowej, wentylacyjnej, kosztu kotła.
    > Tych kosztów ja nie ponosiłem.

    Opiszę to po męsku.
    Pierdolisz jak pojebany.
    A czym kurwa zagrzeję w zimie w kaloryferach jak nie tym samym kotłem
    podłączonmym do tego samego jebanego komina?
    Nawet gdybym nie miał solarów to i tak kocioł byc musi!
    Porównanie jest do sytuacji u mnie przed zamontowaniem i po zamontowaniu
    solarów jako dodatku do czegoś z czego nie mogę zrezygnować.
    Sąsiad nie ma solarów i jakoś też ma kocioł więc domu prywatnym jakiś kocioł
    najczęściej jest tak czo siak.
    Ja oraz setki tysięcy osób nie możemy zadowolić się 80 litrową bańką na
    ścianie, bo od tego kurwa w grzejnikach się ciepło nie zrobi.
    Czy to pojąłeś?

    > Realne odczucia mogą być spowodowane czym innym. Robert Cialdini opisuje
    > mechanizm, kiedy ludzie poznawszy korzyści z oszczędności zaczęli
    > oszczędzać bez innych powodów. To samo mogło być tutaj.

    Te oszczędności są potwierdzone krótkim obliczeniem z ilości prań i mycia
    naczyń pomnożonych przez czas i zużycie ciepołej wody.
    Daruj sobie jakiegoś Cialdiniego.

    > U mnie nie jest to naprawdę uzasadnione, czyli mam rację.

    Wobec swojej sytuacji tak bo mieszkasz sam w małej klitce ale nie każdy tak
    ma.

    Marek