  • Data: 2009-06-01 11:06:44
    Temat: Re: działka kupiona i co dalej... ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MS pisze:

    > Jakiej dokumentacji ?

    Mogę się mylić.., ale z tego, co zdążyłem zaobserwować, nie możesz
    prowadzić żadnych prac ziemnych, jeżeli nie masz na to stosownych
    pozwoleń. Szczególnie, kiedy chcesz teren podnosić..., ale :-)

    Oby udało Ci się zrobić wszystko 'po swojemu' i bez żadnych konsekwencji...
    Może jestem już przewrażliwiony :-))), bo u mnie ze wszystkim wydziwiają
    i bez 'papiera' to możesz pójść tylko do toalety..., ale wtedy też masz
    problem.

    [..]
    > Jednym z etapów oficjalnego wytyczania granicy jest tzw. okazanie ???

    Przepraszam, ale nie bardzo wiem, co to jest owo 'okazanie'. Geodeta
    bierze mapki i na ich podstawie wytycza Ci punkty... O jakim okazaniu
    myślisz? Mogą sobie okazywać, co chcą, skoro w mapkach i ewidencjach
    stoi 'tak', to ma być 'tak' i żadne 'okazanie' tu nic nie pomoże. Chyba
    chcesz mieć działkę wyznaczoną zgodnie ze stanem prawnym, a nie z gustem
    sąsiadów...?
    [..]

    > dlaczego dobrze ? to co wyszło w tych badaniach ?

    Zerknij proszę na wątek 'Lawa fundamentowa schodkowa - glebokosc
    schodkow', Tam poruszałem problem, dałem też linki do samej opinii, jaką
    otrzymałem. Wcale nie jest tak, jak to 'najstarsi górale...' :-) i
    gdybym tej ekspertyzy nie zrobił, to mógłbym mieć problem. Teraz
    przynajmniej wiem, na czym stoję i jak się zabrać za fundament, żeby po
    dziesięciu latach mi chałupa nie pękała.

    pozdrawiam
    robercik-us