  • Data: 2014-10-05 10:11:30
    Temat: Re: dziura fi230 i beton
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 października 2014 09:37:44 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Młot duzy mam ale z tego bedzie za dużo "syfu" - malowałem całe mieszkanie w
    > tym roku

    Nie wiecej niz wierceniem (wiertarka czy wiertnica)! Mysle ze mlotem bedzie
    wlasnie najmniej syfu bo beda odpadac grube kawalki betonu, a wiertarka
    bedzie duzo wiecej pylu :)

    Co do zbrojenia - to nic - wytniesz katowka po wycieciu otworu. To duze fi,
    bez problemu powycinasz / doszlifujesz przy samych krawedziach!

    > Ogolnie to mam upał w łazience a chłód w przedpokoju - chce zamontować
    > niskoobrotowy wentylator by wydmuchiwał
    > goroce powietrze z łazienki

    W lazience powinienes miec otwor wentylacyjny i to tam powinienes wydmuchiwac
    powietrze - nie prosciej zamontowac na tym istniejacym otworze jakis wentyl
    (wiem ze to chyba niezgodne z przepisami) ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.