    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: e komputerowcy
    Date: Wed, 5 Dec 2018 09:41:30 +0100

    W dniu 2018-12-04 o 21:46, Budyń pisze:
> [...]
    lapku tego nie potrzebuję bo go nigdy nie wyłączam a tylko usypiam wiec wstawanie nie
    zajmuje duzo czasu.

    > znalazlem taki test
    > http://www.wcentrumuwagi.pl/ciekawostki/test-kompute
    ra-szybko-latwo-mozesz-sprawdzic-wydajnosc-swojego-p
    c/

    > a tu jest mój wynik
    > https://www.userbenchmark.com/UserRun/12656816
    >
    > jakas tragedia jak wspominalem. Wygląda na upaloną kartę graficzną. To sie wymienia
    czy jest wlutowane?

    Jakby była uwalona, tobyś nic nie zobaczył.
    Na początek zainstaluj najnowsze sterowniki nvidii, bo to co masz, to ma
    2 lata.
    Zapewne za bardzo nie pomoże - wymiana na SSD na pewno.
    A jak chcesz kupić innego - to ja go od ciebie wezmę, osobiście ;)

    --
    Pete