    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ekran cieplny - wychładzanie wody w rurach
    Date: Thu, 25 Oct 2012 09:37:32 +0200

    news:k66qgk$bii$1@news.task.gda.pl...

    > no to kup odpowiednio grupą otuline szarą o grubości ok 30mm i nałóż na
    > już istneijąca będziesz miał super izolację.

    Wczoraj przysiadłem do tych rur. Jestem przerażony bylejakością wykonania
    ocieplenia. Wcześniej na to nie zwróciłem uwagi... Otóż moi cudowni
    hydraulicy wykonali to w najgorszy możliwy sposób. To, że przecięli otulinę
    to jeszcze nic. Chyba inni też tak robią. Ale co najgorsze otulinę założyli
    tak, że przecięcie jest na dole i rura dotyka betonu, bo otulina rozchodzi
    się na boki... Masakra.

    Poodwracałem te otuliny, aby rozcięcie było na górze. Aby jednak móc
    poodwracać, musiałem powyciągać mocowania rur do betonu (plastikowe
    uchwyty). Po co właściwie te uchwyty są, mogę ich nie zakładać z powrotem?

    Kolejnej otuliny, a już szczególnie grubości 30mm nie dam rady założyć.
    Musiałbym bardzo mocno odgiąć rurę w górę.

    Co robić? Walczyć dalej czy dać sobie spokój?