  • Data: 2011-06-09 11:44:31
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-06-2011 o 13:34:02 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Tu zgoda. Postawienia piwka, kawy czy zrobienie jakiegoś grilka z
    > flaszką dla wykonawców na budowie nie zaszkodzi a można dzięki temu
    > sporo zyskac

    Ale można też nic nie zyskać tylko poczuć się jak wydojony jeleń. Ludzie
    są różni. Ja postawiłem raz wypaśny obiad ekipie, która zaoferowała się
    pozostania na noc, żeby zdążyć dokończyć zbrojenie i ustawienie szalunków
    ścian piwnicy. Nażarli się, zbrojenia nie dokończyli, szalunki zamknęli
    nie dochodząc do połowy (więc brakło im przy robieniu drugiej połowy),
    poprawiali w dzień do ostatniej chwili - gruszki czekały a czas leciał. A
    mnie przeszło bycie dobrym dla budowlańców.

    > Tu tez zgoda
    > Napisze po raz kolejny- przez cały okres mojej budowy nie spisałem
    > żadnej umowy z żadnym wykonawcom, żadnych faktur za robocizne(no oprócz
    > okien i drzwi bo vat wtedy niższy) też nie brałem. I jak było coś do
    > poprawki to dzwoniłem, jeden z drugim przyjezdzali poprawili, piwko
    > wypilismy i było ok.

    Akurat tak trafiłeś. Dodatkowo być może widzieli korzyść w obopólnie
    dobrej współpracy.. Nie jest to niestety reguła.

    --
    PZDR
    Shaman