  • Data: 2011-06-09 13:43:23
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:isqi7n$d7s$1@news.onet.pl...

    > A ląwy teraz ma takie ze pewnie mógłby wiezowiec postawić.

    Wiesz co mnie zastanawia tylko.? ściana fundamentowa od strony szklarni.
    jedno z ostatnich zdjęć na dzień dzisiejszy.
    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu#

    Jak wysoko tam będzie grunt?
    Czy uda mu się zachować głębokość przemarzania? Tak mi coś nie wygląda.
    I te bloczki betonowe ze szparami pomiędzy na 6cm.

    > Ale co tam, na poczatku budowy kasy jest sporo i łatwo sie ją wydaje.

    To prawda, sam tego doświadczyłem. Dostaje się małpiego rozumu i megalomanii
    na początku :-)