  • 1. Data: 2011-06-06 12:15:39
    Temat: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Cześć, im dłużej patrzę na dach "od środka" tym mniej mi się to wszystko
    podoba.. pourywane kawałki membrany, odłażąca taśma, którą to tu, to tam
    coś jest połatane, nieszczelne obróbki komina itd. Zacząłem czytać i na
    stronie klubdachy.pl trafiłem na dział "Z teczki biegłego".. niezły spis
    fuszerek. Pomyślałem, że może sam powinienem skorzystać z uslug takiego
    biegłego dachoznawcy? Nie wiem tylko gdzie się zgłosić i ile taka
    eksperyza może kosztować.

    Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-06-06 12:29:12
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vwnlod2b4limig@sioux...

    > Cześć, im dłużej patrzę na dach "od środka" tym mniej mi się to wszystko
    > podoba.. pourywane kawałki membrany, odłażąca taśma, którą to tu, to tam

    A gdzie ty mieszkasz?

  • 3. Data: 2011-06-06 12:33:04
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 06-06-2011 o 14:29:12 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > A gdzie ty mieszkasz?

    qrcze - najważniejszego nie podałem :) Chodzi o Górny Śląsk a dokładniej
    rejon Tarnowskich Gór.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-06-06 13:01:52
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vwnmhesh4limig@sioux...
    Dnia 06-06-2011 o 14:29:12 kiki <k...@t...fel> napisał(a):
    > A gdzie ty mieszkasz?

    > qrcze - najważniejszego nie podałem :) Chodzi o Górny Śląsk a dokładniej
    > rejon Tarnowskich Gór.

    No to ciebie nie odwiedzę z trójmiasta :-)
    Ale poczekaj. Jak już im zapłaciłeś to niczego nie załatwisz.
    Zagrali w 3 kubki z tobą. Teraz pomyślmy jak to naprawić :-)

  • 5. Data: 2011-06-06 13:45:02
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 06-06-2011 o 15:01:52 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > No to ciebie nie odwiedzę z trójmiasta :-)
    > Ale poczekaj. Jak już im zapłaciłeś to niczego nie załatwisz.
    > Zagrali w 3 kubki z tobą. Teraz pomyślmy jak to naprawić :-)

    Załatwię załatwię :) Poradzę sobie - muszę tylko mieć silną podkładkę.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-06-06 14:16:48
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Zagrali w 3 kubki z tobą. Teraz pomyślmy jak to naprawić :-)

    Załatwię załatwię :) Poradzę sobie - muszę tylko mieć silną podkładkę.
    \

    a chociaz FV masz, albo umowę? bo mi nie chcieli dać, cięzko od górali
    wydusic fv

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2011-06-06 15:08:14
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

[...]

    PZiTB w Gliwicach masz tez rzeczoznawcow- zadzwon tam i pogadaj. Jak nie to
    takich szukaj tez w PZiTB w Katowicach na ul. Podgórnej

  • 8. Data: 2011-06-06 15:46:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    > PZiTB w Gliwicach masz tez rzeczoznawcow- zadzwon tam i pogadaj. Jak nie
    > to takich szukaj tez w PZiTB w Katowicach na ul. Podgórnej

    To jedna sitwa jak świat lekarze czy prawnicy. Przyjdzie taki i powie, że
    wszystko dobrze, że na każdej budowie tak jest i tak sie robi, wszyscy tak
    robią.

  • 9. Data: 2011-06-06 20:27:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    >
    > To jedna sitwa jak świat lekarze czy prawnicy. Przyjdzie taki i
    > powie, że wszystko dobrze, że na każdej budowie tak jest i tak sie

    nudny jesteś...

  • 10. Data: 2011-06-07 06:23:03
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-06 14:15, Shaman pisze:
> [...]
    > fuszerek. Pomyślałem, że może sam powinienem skorzystać z uslug takiego
    > biegłego dachoznawcy? Nie wiem tylko gdzie się zgłosić i ile taka

    http://slk.piib.org.pl/

    zadzwoń- mają listę rzeczoznawców. Na pewno pomogą - ale raczej nie za
    darmo..... ;(

    Michał