    From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: elektroniczna stacja pogodowa do domu
    Date: Tue, 26 Oct 2010 20:42:35 +0200

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał(a):

    >Uzytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisal w wiadomosci

    >Ale z reciowymi czy spirytusowymi w np. Castoramie na pólce jest to samo -
    >potrafia wskazywac temperatury rózne o 2, a nawet 4°C miedzy soba.

    Kiedys robilem tak, ze patrzylem na wszystkie temperatury, jak na 5 wystawionych
    termometrow
    3 wskazywaly taka sama (lub bardzo zblizona temperatute), to wybieralem
    jeden z nich - pod warunkiem oczywiscie ze mi sie ktorys spodobal :)

    >Z kolei - czy w domu taka dokladnosc bedzie istotna? Jest zima to jest
    >zimno, a ta pogodynka pokazuje jedynie, ze jest bardzo zimno (-25°C), lub
    >znosnie cieplo jak na zime (+6°C).
    >Tak mi sie wydaje.

    Dokladnosc co do stopnia nie, ale 5 stopni? Pal licho na dworze czy -30 i -25,
    ale w domu 20 a 25 to kolosalna roznica. A to tylko przyklad, bo
    skoro nawet przy temperaturze sa takie rozbieznosci, to strach pomyslec
    co bedzie przy np. pomiarze wilgotnosci.