  • Data: 2010-10-26 19:49:59
    Temat: Re: elektroniczna stacja pogodowa do domu
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:vgaec61rvrpk74fqm53futod1kbtbk7cdb@4ax.com...

    > Masz w czujnikach zasilanie bateryjne? W taki czujnik umieszczonym
    > przez wiele dni w mrozie ponizej 20st. C. nie pada momentelnia bateria?

    -32 jest w pamięci jednej, drugą skasowałem, ale musiała mieć podobnie :)
    Baterie rok wytrzymują na pewno.. nie pamiętam kiedy je wymieniałem, jakoś
    przed ostatnią zimą.

    > A jakie to stacje?

    Jedna z Lidla digi-tech 4-LD14554, druga z ciśnieniem i wyświetlaczem
    temperatury na module zewnętrznym z aledrogo bez nazwy, pisze Model 40170,
    ale pewnie też market w niemczech

    --
    Irokez