  • Data: 2012-03-07 15:02:10
    Temat: Re: elektryczny piec do c.o.
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:jj7rl2$rui$1@inews.gazeta.pl...
    > popatrz do arkusza uważnie - w W2 przy 1200m3 płacisz 2,18zł/m3 a W3 tą
    > cene uzyskujesz jesli zużywasz 2600m3, nie wiem skad wziąłes te 8k

    Grupa W-3 obowiązuje w przedziale 1200-8000m3. I dla całego tego przedziału
    cena dla W-3 jest wyższa aniżeli liczyć to dla cen obowiązujących w W-2. I
    to jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe, nielogiczne, nierynkowe... Gdzie
    bonus za wyższe zużycie?

    > no bo W3 ma niższą cene gazu niz W2 i w ramach taryfy ona jest stała
    > (w2=1,1366, w3=1,1207) , tyle że opłaty abonamentowe są znacznie większe w
    > W3. A liczyć trzeba rocznie.

    Tego mi tłumaczyć nie musisz, matematykę co nieco znam :) Dziwi mnie zaś
    sama taryfa jako taka. Może ktoś zorientowany w rynku gazowym mógłby to
    wyjaśnić? Komu opłaca się taka taryfa? Czy w wysokich grupach też jest
    podobnie?

    Dziwię się, że URE pozwala na takie praktyki.