  • Data: 2010-08-23 09:23:17
    Temat: Re: elektryka - podlaczenie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fe302efe-8c3d-4de9-a88c-04bb8252a614@j18g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 23 Sie, 08:20, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Wada konstrukcyjna.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    dobre ;) Zgłoś sie do producentów kotłów i powiedz im że ich cały
    sztab inżynierów jest głupszy od Jana Werbińskiego

    Zgłaszałem niedawno sztabowi wyborczemu PIS, ale nie pomogło.
    Dam sobie spokój. ;-)

    Wszystkie urządzenia w domu mają być podłączone pod różnicówkę. No i tyle.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/