  • Data: 2009-03-18 19:22:39
    Temat: Re: energetyka: co mozna uzgodnic w ich szafce?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    rv pisze:

    > obecnie mieszkam w bloku i mam taryfę G11,
    > proponują mi na budowę C11 lub C12a/C12b;

    Taryfa C, czyli przyłącze niskiego napięcia dla odbiorców innych niż
    gospodarstwa domowe. Wybierz C11, bo w nocy prądu zużywać nie będziesz.
    Po zakończeniu budowy myśl o G11 ale poważnie zastanów się nad G12w. Ja
    mam G12w i jestem do przodu o kilkanaście procent względem G11, mimo że
    nie robię nic by jakoś szczególnie wykorzystywać niską strefę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio