  • Data: 2009-03-19 10:08:23
    Temat: Re: energetyka: co mozna uzgodnic w ich szafce?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gpsqo9$5e6$1@news.onet.pl...

    > Pamiętaj, że teraz kupujesz usługi dystrybucyjne w jednej firmie (czyli
    > płacisz za przesłanie energii), a w drugiej płacisz za sama energię.
    > Popatrz jeszcze w cennik dostawcy energii. Tam może być jeszcze taka sama
    > oplata za kW na m-c bo 1,12 zł/kW/m-c to wydaje mi sie trochę mało.

    U mnie przy mocy chyba 14kW (bezpiecznik 25A) w C11 przy minimalnym zużyciu
    (tyle co alarm czyli niewiele) róznica była 4-5 krotna.
    Rachunek w C11 był ponad 160 za 2mies, a w G11 około 40zł na 2 mies.
    Cenniki powinny być w interku, przynajmniej tak jest u mnie (LUBZEL)
    więc można dokładnie wyliczyć. W C11 opłaca brać sie duzo pradu i krótko,
    bo stałe opłaty sa znacznie większe a cena za 1kW mniejsza niż w G11.

    Pzdr
    J23