  • Data: 2009-07-10 10:01:08
    Temat: Re: farba lateksowa
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak wyglada trwałość, odpornośc na ścieranie tych farb ?

    Przelicz sobie czy nie prosciej i lepiej polozyc zwykla farbe, akrylowa a
    nawet mineralna
    a potem uzyc na to lakieru lateksowego. Jakis czas temu bralem dla znajomego
    z lokalnej firmy i znacznie lepiej to wychodzilo. Lakier byl w postaci
    koncentratu ktory nalezalo do malowania rozpuscic 1:2.
    Kosztowal chyba 50zł za 5 litrów a wydajnosc hmmm litrem juz po rozrobieniu
    pomalowal cala toalete lacznie z sufitem (toaleta mala, jakies 10-11m2
    powierzchni sumarycznie). Pewnie jeszcze pol litra poszloby na druga warstwe
    (nanosi sie dwie).

    Uwaga: trzeba uwazac na zacieki - najlepiej chyba malowac metoda natryskowa.

    Co do odpornosci i trwalosci: jesli 3 lata to wystarczajaca probka to jednej
    scianie ktora mam zrobiona lateksowa farba nic nie ma mimo narazenia na
    czynniki takie jak wilgoc, bryzgi wody, otarcia ciałem itp.

    Pozdrawiam

    Kane