  • Data: 2009-03-27 17:27:03
    Temat: Re: farby Beckers
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "henryts" <h...@o...pl> wrote in message
    news:77d4.00000088.49cc9c30@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Wybrałem farb beckers Designer Väggfärg Helmatt [5] gotowy kolor nie z
    > mieszalnika do pomalowania mieszkania
    > proszę o podzielenie się wszelkimi wrażeniami, uwagami, spostrzeżeniami
    > odnosnie tej farby

    Sam będziesz malował czy zlecisz jakiemuś frajerowi?
    Te farby to półprzezroczysta baza żelowa z dodanym pigmentem. Malowałem
    nimi. Nie ja ale robole. Musiałem malowac jeszcze raz 2 pomieszczenia.
    Musisz wyssać pył z gniazdek, zmoczyć podłogę. Farby wyglądają świetnie ale
    równie świetnie można je pomieszać z pyłem, nawet małą ilością, i robi się
    efekt jakbyś obsypał ścianę makiem.
    Uważaj na czystość podczas malowania.