  • Data: 2009-03-27 18:29:15
    Temat: Re: farby Beckers
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Mar, 19:06, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > Właśnie odmalowywujemy pokoje - dzieci wybrały sobie jakieś półmaty
    > z Tikkurili i Dekorala, my tradycyjnie Kabe :-)

    Malowalem dwa biura Beckersem - nie wiem jaka ale do wnetrz, taki
    polmat - po wyschnieciu robila sie z tego jakby taka elastyczna guma
    ale tylko w dotyku - wygladala naprawde swietnie. Kosztowala pieronsko
    duzo ale naprawde sie oplacalo - wystarczylo pomalowac tylko raz i
    kryla idealnie (malowalem po bialej scianie z natryskiem "czarnymi
    kropkami" - nie wiem jak sie to nazywa, a kolor farby mialem jasny
    szary). Co najlepsze - mozesz schowac puszke do piwnicy i jak Ci
    dziecko zrobi ryse albo zaryjesz meblem przy przesuwaniu - wyciagasz
    po roku puszke, malujesz "packe" i jak wyschnie - nie widac ZADNEJ
    roznicy w kolorze, odcieniu etc !! Ja po dwoch latach malowalem pas
    30cm na cala wysokosc od podlogi do sufitu i naprawde chocbys nie wiem
    jak patrzyl - nie znalazlbys krawedzi stara / nowa farba :-)

    W mieszkaniu pomalowalem Tikurila - tez mat, tu juz musialem malowac
    dwa razy, a tez byla dosc droga.. Ostatecznie chyba wyszla drozej niz
    beckers, bo zuzycie podwojne. BTW. Tikurila i Beckers podobno
    produkowane sa przez ta sama firme (tudziez firma matka jest ta sama
    tylko rozne marki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.