    From: Filip <q...@q...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Date: Thu, 29 Dec 2011 02:42:19 +0100

    W dniu 2011-12-25 01:56, PanAdol pisze:

    > Witam.
    > Kupiłem rodzicom taki filtr :

    > Niestety mam pewne obawy co do "skuteczności" :
    > Woda z wylewki leci bardzo mętna - prawie biała. Po nalaniu szklanki wody po
    > dluzszej chwili woda staje sie przezroczysta.

    Ja mam filtr osmotyczny pod zlewem firmy Zepter, zestaw ten kosztował
    nieporównywalnie więcej od teraźniejszych filtrów. Oprócz wkładów
    służących do oczyszczania wody, jest też wkład mineralizujący wodę. Jest
    idealna do spożycia z dość dużą zawartością minerałów. Dwa razy do roku
    Zepter przyjeżdża na wymianę filtrów i jest wszystko ok. Elektroliza
    wody wykazuje, że jest idealnie czysta i klarowna. Czego nie da się
    powiedzieć o wodzie z kranu i wszelkie ich odpowiedniki wody stołowej
    (żywiec, nata, kropla beskidu, itd.) - takiej wody bym nie tknął,
    choćbym umierał z pragnienia.
    Do sedna, woda z filtra wylatuje idealnie czysta i klarowna, ale
    wylatuje ze zbiornika, w którym pod ciśnieniem się zbiera gdy tylko
    ubędzie. "Przepływowo" filtry by nie dały rady filtrować, ten proces
    trwa kilka dobrych minut (napełnienie niewielkiej butli). U Ciebie butli
    żadnej nie widzę.. Pytanie jak te Twoje filtry faktycznie filtrują?
    Gdzieś tam kiedyś miałem broszurę, do jakich wartości filtrują filtry
    ale nie znajdę tego... Sprawdź do ilu mikronów u Ciebie filtruje i
    przeprowadź najlepiej elektrolizę tej wody, zobaczysz efekty filtracji.