    From: "Adam" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: filtr wody na caly dom
    Date: Sat, 29 Jun 2013 07:56:46 +0200

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51cd93fa$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Marcin Ł" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba nie masz na myśli filtra RO. Woda z RO nie nadaje się do
    > długotrwałej konsumpcji bo jest pozbawiona minerałów. Wypłukuje ona
    > minerały z organizmu. Grozi to poważnymi problemami zdrowotnymi a nawet
    > śmiercią. Wtedy trzeba by dodatkowo taką wodę mineralizować.
    Jakos od 7 lat mam filtry odwroconej osmozy. Ja i moja rodzina jeszcze
    zyjemy i o dziwo całkiem dobrze się czujemy :)) W wodzie raczej wiecej jest
    szkodliwych substancji aniżeli tych dobrych związków. Niestety takie mamy
    czasy ze wszystko jest chrzczone chemią plus dochodzą jeszcze
    zanieczyszczenia przemysłowe. Jest tego badziewia wszędzie pełno ...w
    glebie, powietrzu a to wszystko przenika do wód gruntowych i nie tylko.