  • Data: 2013-07-03 21:54:29
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak ma byc. Dzieki temu zostanie tak jak to poloza, nie porobia sie
    > "gory doliny"!

    Fakt, ładnie to idzie, jak brakło to sobie ręcami dosypują.
    Dosłownie jak zasiali górale.... ;)

    > Pewno az tak to nie, pytanie czy posadzka potrzebuje wytrzymalosci
    > betonu lanego ;) To nie zelbet, na sciskanie to i tak ma ogromna
    > wytrzymalosc.

    No kiedy to tylko 7.5cm grubości. Pod dołem miękki styropian. Jak
    postawię sejf, tak powiedzmy 500kg ciężaru, to co, ma popękać prawo?

    Swoją drogą poprosiłem o zbrojenie siatką. Teraz widzę dlaczego
    niechętnie firmy to robią (preferują włókna... masakra jakaś).

    > Nie trzeba podlewac - lepiej przykryj folia na 2 tygodnie i z glowy :)
    Zapytam ich jutro o to, jak potwierdzą, to super - THX. (w końcu oni
    odpowiadają za jakość, choć i tak będzie pewnie niemożliwe udowodnić
    cokolwiek, zawsze powiedzą że styropian siadł).

    > Bo woda paruje i mialbys gory-doliny, a nie rowna jak stol wylewke :)

    Jakiej równości mam się spodziewać?
    Mój znajomy mówił o 2mm, ale wyszło 5mm. To realne jest? Czego mogę wymagać?

    Miłego.
    Irek.N.