  • Data: 2013-07-03 22:46:03
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 lipca 2013 21:54:29 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > No kiedy to tylko 7.5cm grubości. Pod dołem miękki styropian. Jak
    > postawię sejf, tak powiedzmy 500kg ciężaru, to co, ma popękać prawo?

    Moim zdaniem - nie powinno, acz oczywiscie najlepiej jakbys ten ciezar
    rozlozyl na wieksza powierzchnie - a przynajmniej nie stawial sejfu
    na np. czterech waskich nozkach :-))

    > Zapytam ich jutro o to, jak potwierdzą, to super - THX. (w końcu oni
    > odpowiadają za jakość, choć i tak będzie pewnie niemożliwe udowodnić
    > cokolwiek, zawsze powiedzą że styropian siadł).

    Kazda ekipa inaczej zaleca. Jedni mi kazali podlewac codziennie, drudzy
    lekko zwilzyc jak zwiaze (po 24-30h w zaleznosci od pogody) i przykryc
    folia, a trzeci - w ogole nic nie robic ;-) Robilem roznie i w sumie w kazdym
    przypadku bylo OK. Pamietaj tylko jak tam masz podlogowke zeby wstrzymac sie
    z wygrzewaniem jak najpozniej sie da. I zaczac wygrzewanie od niskich
    temperatur i codziennie lekko podnosic. Inaczej moze sie powyginac (moga sie
    uniesc rogi).

    > Jakiej równości mam się spodziewać?
    > Mój znajomy mówił o 2mm, ale wyszło 5mm. To realne jest? Czego mogę wymagać?

    Wszystko zalezy od wylewkarzy - mimo ze potem to i tak maszyna zaciera to
    jednak samo polozenie tez ma na wiekszych powierzchniach znaczenie.
    U mnie nie znalazlem miejsca gdzie byloby na lacie 2m wiecej jak 1mm dolka :)
    Naprawde "jak stol" ! Kafelki na tym klasc to bajka - malpa by dala rade.
    Cala lazienke i przedpokoj kladlem na grzebien 2mm (po docisnieciu warstwa
    kleju ma 1mm) :-)) W ogole nie trzeba nic rownac - po prostu smarujesz,
    dobijasz kafle na maksa i jest rowno ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.