  • Data: 2010-10-02 20:55:15
    Temat: Re: fliziarz i układanie płytek
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1l1h7jy3dolui$.1e9ufuftzu8h4$.dlg@40tude.net...

    > Drugie primo - skąd wiecie, że to "rzecz oczywista"? Widziałem w życiu
    > setki płytek i na niektórych kierunek układania czy wzór jaki tworzyły po
    > ułożeniu był tak abstrakcyjny, że konia z rzędem temu kto by na to wpadł
    > "od pierwszego spojrzenia".

    To też mi nie chodziło o to, że rzeczą oczywistą był wzór. Abstrakcyjne
    płytki też widziałem parę razy w życiu.
    Oczywistą rzecząd la mnie jest, że jeśli płytki nie były w pełni
    symetryczne, powinien się spytać, jak je układać.

    > Dam sobie głowę uciąć,
    > że Maksiego już nie będą te płytki kuły w oczy o ile zapłacił glazurnikowi
    > np. 1/3 mniej.

    Nie dawaj zbyt szybko, masz tylko jedną. Maksiego nie znasz, być może masz
    rację i cena go przekona, ale na pewno znasz/spotkałes też takich
    zleceniodawców, dla których jedyną realną opcją byłoby zrywanie płytek i
    kładzenie od nowa. Tych, albo wręcz nowo kupionych, gdyby w międzyczasie
    klej za mocno związał. I nie, nie ze złośliości, czy też chęci pokazania,
    czyje na wierzchu. Po prostu płytki miały dać jakiśtam efekt wizualny, tego
    efektu nie ma, zamiast niego jest tragedia. I inwestor się na to nie zgadza.
    I tyle.

    J.