  • Data: 2009-09-11 23:34:57
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Usluga to usluga i i ja ma wykonawca wykonać. a materialy kupuje inwestor.
    > wykonawca jak sama nazwa wskazuje ma wykonywac.

    Jasne, a jak Inwestorem jest Generalna Dyrekcja Dróg i buduje wiadukt to też
    kupuje wykonawcy beton i pręty zbrojeniowe?
    Jak naprawiasz silnik w aucie to kupujesz wykonawcy tej usługi wtryski i wężyki?

    > ,> A jak klient zażyczy sobie bez zabezpieczeń to też to ktoś zrobi?
    > To nie bierzesz takiego zlecenia. i tyle

    Tak właśnie robię, jak potencjalny klient ma na nazwisko Itakwiemlepiej
    odpuszczam sobie.

    > Nie przesadzaj. to nie wiedza tajemna- Nobli tu nie rozdają.
    > Sprawdzę w dwie minuty. A jak nie czuje sie na silach sprawdzic to
    > do pomiarów zatrudniam
    > kogoś innego i on to sprawdza.

    Jak sprawdzisz w dwie minuty czy różnicówka jest sprawna?
    Co z różnicówkami które są już w chwili zakupu niesprawne?

    > No i aby takich sytuacji uniknąc(niesprawna
    > rożnicówka) materiały itp kupuje sam
    > Większość materiałow i osprzetu na cała budowe kupilem taniej jak oferowali
    > mi wykonawcy "po rabacie panie'

    U mnie materiały nie mogą być taniej.
    Ale nie znam inwestora który potrafi przełożyć projekt wykonawczy na listę
    zakupów, wiec nie ma wogóle tematu "a tam było taniej".

    > ,>> Co nie znaczy ze można ich za poroże chwytać bo są nieświadomi

    > Takj ak Ty masz prawo twierdzić że moja rozdzielnia jest zasznurowana żle bo
    > za 50zl, a pomiary za 150zł to lipa

    Ale gdzie coś takiego stwierdziłem?? Halo! nie śpimy!!
    Ja sobie chcę tylko na nią popatrzeć a Ty jej nie chcesz pokazać. Żony też się
    wstydzisz?

    > Więc to twoim zdaniem usprawiedliwia koszt 1.5tys za zasznurowanie
    > rozdzielni?
    > Gość co mi dom budował za fundamenty skasowal mnie za robociznę chyba na
    > 1,5tys i za każdą kondygnacje 5tys. Pracowalo zawsze min 4-5 ludzi
    > A sama koparka którą miał kosztowała pewnie z 50tys.
    > 29 tys zaplaciłem za postawienie domu i pokrycie go dachówka. A ty
    > twierdzisz ze za 1 dzien pracy jednej osoby przy rozdzielni to 1.5tys to
    > normalna cena?

    Proszę o link do miejsca gdzie coś takiego twierdziłem.

    > ,> Powiedz mi, bo bardzo mnie to interesuje: w jaki sposób skontrolowałeś
    > jego
    >
    > W jaki sposób skontroluje Twoja prace za cenę kilkukrotnie wiekszą?

    Ja nie robię pomiarów, w każdym razie dla takich inwestorów jak Ty.

    Powtórzę moje pytanie bo chyba znów zgubiłeś wątek.
    Twierdziłeś że zapłaciłeś 200 zł za _faktycznie_ wykonaną prace (faktyczne,
    rzetelne pomiary). Proszę o jakiekolwiek wsparcie tej pewności siebie.

    > Protokół był taki jak bćc powinienes(poszukaj moich postow z wiosny chyba to
    > tam Jackowi Plumpiemu pisałem co zawierał)
    > Przedstawiony zostal do odbioru budynku i nikt zastrzeżeń nie miał.

    To jest żadne wsparcie.
    Jeszcze nie słyszałem żeby ktokolwiek komukolwiek zakwestionował jakikolwiek
    protokół z pomiarów na jakimkolwiek odbiorze. Natomiast nierzetelne pomiary to
    fakt znany każdemu w branży, zapraszam do lektury forów branżowych.

    > Zeskanuj moze jakąs swoją fakture bo nie wierze że są jelenie placacy 1.5tys
    > za niewielka rozdzielnię.,

    Nie posiadam osobnej faktury na pojedynczą rozdzielnię, więc tak nie da rady.
    Ale mogę przesłać Ci jakieś kosztorysy (najlepiej nie moje, np. takie które
    opiniuję). A jeszcze lepiej wyślij jakieś zapytanie ofertowe do firm.

    > ,> Owszem, każdy ma swój rachunek ekonomiczny.
    >
    > Można tez zatrudniać pracownikowrudniać na umowe o dzieło, na najniższą
    > krajowa, a reszte wypłacać "do ręki'. Tak robi znaczna część firm
    > instalatorskich m.in.

    A jest w tym coś złego?

    > To Ty napisaleś że tanio to napewno żle.

    A gdzie dokładnie?
    Może to ktoś inny na innym forum? Albo na tej grupie ale przy okazji dyskusji
    o c.o.? Posty Ci się w głowie już mieszają? może odpocznij sobie chwilę od
    internetu? Dzieci zabierz na rower? albo sam popływaj na basenie?

    > Ja raczej nie mam w zwyczaju płacic wiecej za coś co mogę mieć w tej samej
    > jakości taniej.

    Piszemy o różnych produktach więc nie ma mowy o "tej samej jakości".

    > ,>> Więc kupuj/ zamawiaj usługi tam gdzie taniej za ta sama jakość.

    > Piszemy o zasznurowaniu niewielkiej rozdzielni za ktorą Ty uwazasz ze nalezy
    > sie ponad 1000zł a ja znam ludzi którzy to robia za 100zł
    > Twój protokol za 1000zł ma taka sama zawartość jak protokół który mi zrobili
    > za 150-200zł. Oba zawieraja wszystko to co inwestorowi potrzebne

    Chyba prowadzisz równolegle dyskusję na te same tematy na różnych forach?
    Bo ze mną nie, bowiem nic takiego nie pisałem.
    Ponawiam prośbę: weekend przyszedł, weź sobie wolne od internetu, procesor Ci
    się przegrzał.

    pzdr., PB