  • Data: 2009-09-12 07:23:37
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8cv46$h6f$1@inews.gazeta.pl...

    > Się czepiacie :) Gość chciał przykład jak rozdzielnia wygląda w środku.
    > Jaka różnica, że tam pisze klimatyzacja a nie gniazdo w kibelku? Jak
    > macie lepsze zdjęcia to proszę, sam chętnie zobaczę. I skąd ta oferta za
    > kilka tys? Nie widzę tego w wątku.
    > Wojtek

    Bardzo duża różnica.
    Zauważ, ze wszystkie przewody mają tulejki zaciskane kleszczami, a za tem
    wszystkie przewody to linka. Ukłąda się te przewody bardzo łatwo w wiązki, a
    nie tak jak sztywne druty. Ale uwierz mi, że takie rozdzielnie nie robi się
    w 2 godziny i nie płaci się po 100 czy 200zł. Kosztują one znacznie więcej,
    bo rzędu 1000-2000zł, ponieważ tam każda końcówka przewodu musi być
    zarobiona i zaciśnięta tulejką, a także oznakowana oznacznikami. To
    powoduje, że potrzeba jest znacznie więcej czasu na jej wykonanie.
    Tak więc jest to rozdzielnia bardzo specjalistyczna, przemysłowa. Wiem to,
    bo namontowałem się w swoim życiu takich rozdzielnic całą masę. Jednak były
    to bardziej skomplikowane i rozbudowane rozdzielnie, a raczej szafy
    sterownicze ze sterownikami programowalnymi i cała masą osprzętu typu
    przekaźniki, przetworniki itp.
    Niestety w tej rozdzielni ze zdjęcia brakuje oznaczników przy esach i tu
    wykonawcy należy się duży minus, choć ogólnie wykonana jest prawidłowo i
    estetycznie.