  • Data: 2009-09-12 08:31:31
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    > Nie muszą. Materiały mają taniej niż załatwili by je sami, bo żaden
    > detalista nie dostanie takich rabatów jak instalator, który systematycznie
    > bierze towar z hurtowni.

    A instalator oczywiscie sie tym rabatem podzieli z klientem,
    a nawet byc moze podaruje mu w calosci? Wiesz, w garbate
    aniolki to ja juz przestalem wierzyc ;)

    > Nawet jeżeli są to idiotyczne wymagania ?

    Jezeli tylko nie stwarzaja niebezpieczenstwa to tak.
    Klient placi. Mozna go zawczasu uswiadomic o kosztach
    i bezsensie, ale jak sie uprze, to nalezy zrobic.
    Klient placi SWOIMI pieniedzmi i nie jest sprawa
    wykonawcy ocenianie jego fanaberii pod katem innym
    niz tylko bezpieczenstwa.

    > Z sufitu to są ceny, których Ty się domagasz, tak samo jak z sufitu będą
    > pomiary wykonane za takie pieniądze :D

    Realnie, biorac pod uwage srednie koszty ogolne (30..50%) firm
    uslugowych, to aby na reke zarobic 4000 zl to elektryk musi
    miec obrot na poziomie od 8000 do 12000 zl. Do wykonania w 22 dni
    w miesiacu. Dzienny obrot za ROBOCIZNE musi wiec byc w przedziale
    od 360 do 550 zl. Netto. Czyli przy osmiogodzinnym dniu pracy
    cena kalkulacyjna za godzine roboty MUSI byc w przedziale
    od 45 do 70 zl. I nie ma cudow. Za mniej to moze pan Kaziu
    na fuche, cudzymi narzedziami i BEZ PROTOKOLOW.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek