  • Data: 2009-09-12 10:07:17
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo <p...@g...com> napisał(a):

    > stor.

    > o te=BF
    >
    > No to ju=BF wiem czemu tak drogo te drogi buduj=B1 ...

    Więc wg Ciebie taniej by było jakby urzednik wstał od biurka i woził beton na
    budowę?

    > ka? my=B6lisz, ze
    >
    > Na pewno wszyscy klienci to debile.

    Nie wiem jakie masz środowisko, ale moi znajomi są szczęśliwi bez wiedzy o tym
    co to jest FR.

> [...]
    > prawdopodobie=F1stwo =BFe instalacja jest spieprzona (czas testu 30
    > sekund). Potem zewr=EA faz=EA z PE poprzez dobrany rezystor (tak aby przy
    > 220V dawa=B3 te np. 30mA dla takowej r=F3=BFnic=F3wki 30mA) - czas testu 30
    > sekund. Takie testy s=B1 a=BF nadto wystarczaj=B1co dok=B3adne jak na warun=
    > ki
    > domowe.
    > ;-)
    > No oczywi=B6cie jak si=EA doliczy "skonstruowanie" tych niesamowicie
    > skomplikowanych przyrz=B1d=F3w pomiarowych, to oczywi=B6cie sumaryczny czas

    Chciałem zapytać jak tym rezystorem zmierzysz czas zadziałania różnicówki, ale
    już nie chcę.

    > na list=EA
    >
    > No bo dobierasz klient=F3w tak, aby to byli debile co si=EA nawet zapyta=E6
    > nie umiej=B1. Wiec trudno =BFeby=B6 takiego pozna=B3.
    > ;-)

    > Z tego co pami=EAtam, to chcia=B3e=B6 tak=BFe zdj=EAcie faktury, karty
    > kredytowej i numer pin....

    Konfabulujesz.
    Chciałem jakiś ślad tego, że usługa została faktycznie wykonana (i za
    pieniądze które sugerowano). Inaczej domniemywam, że piszecie nie o faktach o
    o własnych wyobrażeniach na ich temat.

    pzdr., PB