  • Data: 2009-09-12 08:51:06
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8emr1$685$1@inews.gazeta.pl...

    > Mylisz fora/grupy
    > Piszemy o prostych inwestycjach a dokładnie o budowie do jednorodzinne.

    Nie, to Ty piszesz.

    > Jeśli mama możliwość samemu kupic taniej to tak. np w sklepach netowych.
    > Za kompletny rozrząd do Forda w necie zapłaciłlemuem 120zł taniej w stosunku
    > do ceny tych samych części które chciał mi "sprzedać" mechanik.
    > Mechanikowi zapłacilem za robocizne tylko. Zawsze domagam sie podziału
    > kosztów usługi na robocizne i materiał. Uczciwi podaja ceny bez problemu,
    > naciagacze zaczynaja wtedy kręcić

    Czyli naliczeni swojej marży jest "nieuczciwe"? Osobliwa teza. Czy ty czasem w
    Korei Płn. w tym marketingu pracujesz?

    > ,> twierdzisz ze za 1 dzien pracy jednej osoby przy rozdzielni to 1.5tys to
    >
    > Przecież od Twoich wyliczen kosztow zasznurowania rozdzielni ta dyskusja sie
    > rozwineła

    Ponawiam prośbę o zacytowanie tego co rzekomo napisałem.

    > ,.
    > ,> opiniuję). A jeszcze lepiej wyślij jakieś zapytanie ofertowe do firm.
    >
    > Nie muszę. Dooskonale znam ceny robót w mojej okolicy.

    Nie interesują mnie ceny obowiązujące w Twoim przysiółku.
    Chcesz poznać ceny rynkowe? - zapytaj gdzieś bardziej u źródła.

    > Zrobiłeem to w wieku 19lat już aby uniknąć wojska. Kupiłem 2ha ziemi a
    > rolników do armii nie brali;)
    >
    > ,> A jest w tym coś złego?
    >
    > Robiąc tak okradasz pracowmka. Mnie to w sumie pasuje bo tak okradany
    > pracownik zacznie robić fuchy(sznurowanie rozdzielni za 50zł)

    Chciałbys może pogadać o tym z moimi pracownikami?
    Albo ze mnę? bo sam płacę zus najniższy z możliwych.
    No więc ja nie okradam sam siebie tylko ratuję część pieniędzy przed
    chciwością i marnowstwem system.
    Uważasz że zus za trzydzieści lat zapewniłby mi cokolwiek? otóż nie, bo
    prawdopodobni ja nie dożyję emerytury, cięzko pacuję i nie chodzę na
    manifestacje na wiejska w sprawie pomostówek i wcześniejszych.

    > ,>> To Ty napisaleś że tanio to napewno żle.

    > Poczytaj ze zrozumieniem Swoje wypowiedzi.

    Czy tak Ci trudno _dokładnie_ zacytować to co rzekomo napisałem?
    Może taki niekumaty jestem i nie potrafię sam znaleźć?

    > ,> Piszemy o różnych produktach więc nie ma mowy o "tej samej jakości".
    >
    > Zasznurowana rozdzielnia to zasznurowana rozdzielnia.protokół z pomiarów to
    > protokół z pomiarów. I tyle

    Ponawiam też prośbę o pokazanie procedury, która umożliwiła Ci jednoznaczne
    wykluczenie możliwości że Twój protokół z pomiarów nie był lipny.

    pzdr., PB