  • Data: 2009-09-12 17:49:54
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8gajp$s91$1@inews.gazeta.pl...

    > Co się przejmujesz, protokół masz. I tani był :P

    A gdziesz tam, nawet nie mam. :-)

    > A na poważnie: w złym miejscu szukasz przyczyn.

    Zakladam, ze te wszystkie rzeczy maja dbac o moje bezpieczenstwo nie wtedy
    kiedy jestem w pracy, czy spie w sypialni ale w sytuacjach awaryjnych. Jasne
    ze jak zabije mnie majaca przebicie lampka to ona jest winna, ale po
    dotknieciu do uziemionej futryny. Gdyby nie byla uziemiona moje szanse
    wzrastaja, a tak musze sie zdac na sprawnosc nie tak wcale pewnego
    urzadzenia jak roznicowka. Nie odkrywam tu nowych prawd a pisze o tym
    rowniez wspomniany dr Musial czy nieMusial. :-)