  • Data: 2009-09-12 18:10:58
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8gajp$s91$1@inews.gazeta.pl...

    > A gdziesz tam, nawet nie mam. :-)

    > Zakladam, ze te wszystkie rzeczy maja dbac o moje bezpieczenstwo nie wtedy
    > kiedy jestem w pracy, czy spie w sypialni ale w sytuacjach awaryjnych. Jasne
    > ze jak zabije mnie majaca przebicie lampka to ona jest winna, ale po
    > dotknieciu do uziemionej futryny. Gdyby nie byla uziemiona moje szanse
    > wzrastaja, a tak musze sie zdac na sprawnosc nie tak wcale pewnego
    > urzadzenia jak roznicowka. Nie odkrywam tu nowych prawd a pisze o tym
> [...]

    O ile pamiętam sprawę to te futryny pochodzą z głupiej pre-normy głupiego SEP.
    Zeszła ona była śmiercią gwałtowną dawno temu.
    Weź już przestań z tymi framugami, dyskusji na ten temat już nie ma, wszystko
    zostało powiedziane, głupoty wycofane.
    Jak masz np. wystrzeloną poduszkę w aucie używanym który kupujesz, a o czym
    nie wiesz, to jest to dowód na to by sprawdzać te poduszki czy na to że są
    wogóle nic nie warte i niebezpieczne (bo nic nie pomogą).
    pzdr., PB