  • Data: 2009-09-12 16:38:07
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8fiam$6hk$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo duża różnica.
    > Zauważ, ze wszystkie przewody mają tulejki zaciskane kleszczami, a za tem
    > wszystkie przewody to linka. Ukłąda się te przewody bardzo łatwo w wiązki,
    > a nie tak jak sztywne druty. Ale uwierz mi, że takie rozdzielnie nie robi
    > się w 2 godziny i nie płaci się po 100 czy 200zł. Kosztują one znacznie
    > więcej, bo rzędu 1000-2000zł, ponieważ tam każda końcówka przewodu musi
    > być zarobiona i zaciśnięta tulejką, a także oznakowana oznacznikami. To
    > powoduje, że potrzeba jest znacznie więcej czasu na jej wykonanie.
> [...]

    Ja, a właściwie "mój" elektryk tak robi. Rozdzielnia na kilkanaście aparatów
    i kilkadziesiąt zugów. Mimo konieczności zaciskania tulejek, tak woli. Jest
    ładniej i szybciej. Taka zabawa zajmuje mu max jeden dzień, łącznie z
    rozplanowaniem położenia aparatów. Kiedyś byłem zmuszony przerabiać ją na
    obiekcie i żaden problem z takimi połączeniami. Ściągaczki, tulejka,
    zacisnąć, przykęcić, przeciągnąć przewód, uciąć, ściągnąć, nałożyć,
    zacisnąć, przykręcić, łyk piwa, gotowe :) Oznaczniki na przewodach, to na
    naprawdę dużych rozdzielniach.

    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!