  • Data: 2009-09-12 18:02:54
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8gaor$svd$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale kto konkretnie? pisz śmiało!

    To nie chodzi o smialosc, tylko ogolnie wiadome prawdy. Nie lubie pisac o
    oczywistych rzeczach. :-)

    > Ja nie mam lęków, śpię twardo i spokojnie a boję się tylko żony ;)
    > Wiesz, ja mam odłożoną pule na ew. "kary," i in. problemy tak ten system
    > działa, inaczej się nie da.

    Da sie i bez tego, nie wszystko przychodzi od razu.
    Piszac o pletwach i karabinie przypomniala mi sie dosc dawna dyskusja na
    temat uprawnien urzednikow kontroli skarbowej za czasow rzadu Millera jak mi
    sie wydaje. Pol kraju sie smialo a pol nie mialo z czego jak sie okazalo, ze
    to sluzbowy stroj urzednika. :-)
    Co do pul na ewntualne kary to bywa, ze sa znacznie niewystarczajace jak
    oszacuja uszczuplenia z okresu pieciu lat plus sankcja i odsetki za caly
    okres. A w razie niedaj Boze wypadku cala rodzina sypie jak to pracodawca
    wyzyskiwal biednego pracownika nie placac zusu od wyplaty jaka otrzymywal
    mimo tego, ze przez pare lat wszystko wszystkim pasowalo. Robi sie nagle
    kilkaset tysiecy do ogarniecia w dosc krotkim czasie. Jak nie znajdziesz to
    zaczniesz pisac odwolania przed pierwsza licytacja. Znam ja takie przypadki
    z autopsji niestety, nie jest to przyjemny widok.

    Pozdro.. TK