  • Data: 2009-09-13 13:54:13
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8igkm$m8p$1@inews.gazeta.pl...

    > No zaraz, mam Ci projekt wykonawczy pisać przez usenet i to za darmo?

    Jaki projekt, odnies sie do tego czy trzeba czy nie i sprawe zagrozen w
    lazience przy okazji wadliwej suszarki do wlosow czy w pokoju przy okazji
    zasilaczy z cos tam galwaniczna mamy zalatwiona. Przekonamy sie rowniez czy
    glupoty zostaly wycofane.
    A mi projekt czegos takiego jak polaczenie wyrownawcze potrzebne nie jest,
    bo raz ze grzejnikow to prawie nie mam, dwa to nie sa laczone instalacja
    przewodzaca.

    > Większość osób zachowujących się niebezpiecznie na drodze (pomijam
    > gównażerię
    > i pijaków) zachowuje się tak bo ma świadomość że prowadzi bezpieczne auto.
    > A tu dupa, dzwon i zamiast poduszki woreczek foliowy.
    > Więc rzekoma obecność "zabezpieczacza" implikuje zachowania niebezpieczne.
    > Dokładnie tak jak z różnicówką, większości się wydaje że jak ma "wyłącznik
    > przeciwporażeniowy" to przestaje mysleć o pradzie jako potencjalnym
    > niebezpieczeństwie.

    To jest naciaganie faktow dla potwierdzenia glupiej tezy.
    Chodzisz po gorach? Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze buty z podeszwa
    Vibram uprawniaja ich posiadaczy do wchodzenia na wysokosci powyzej 6000m
    npm

    Pozdro.. TK