  • Data: 2009-09-23 07:03:18
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h9bchd$9bo$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie udzielaj niprawdziwych informacji.
    > O tym co powinien instalator i jak powinna wygladać praca przy prądzie
    > stanowią inne przepisy prawa.

    Czyli martwe prawo jest.
    .Ani u mnie ani u nikogo z moich znajomych przez cały okres budowy nie były
    do niczego potrzebne zadne upranienia(oprócz pomiarowca)
    Nikt tego nie wymaga w trakcie, nikt tego nie wymaga do odbioru itp
    Ale skoro piszesz ze jest takie prawo to pewno jest,. Tylko po co jak jest
    martwe?

    > O czym Ty piszesz ?
    > Chłopie. Sumienny i rzetelny pracownik budowlany zarobi miesięcznie nawet
    > 6-7 tys. zł. na rękę.

    U nas na Pomorzu dostanie maks 3000zł i to najczęściej na czarno albo
    oficjalnie na najniższej krajowej a reszta do ręki.
    10 lat pracuje w finansach widywałem tysiące umów o prace, zaświadczeń o
    zarobkach, pitów 11. I nie spotkałem się aby pracownik budowlany miał
    oficjalnie wiecej jak 3000zl. Nieoficjalnie zresztą też więcej nie płacą.
    Ale co regio to obyczaj;))- w Twojej okolicy zarabiają więcej i chwała
    pracodawcom;))

    > Mało widziałeś. Ja już w swoim życiu trochę się ponaprawiałem po takich
    > "fahofcah". Czasami nie mówiąc już nic klientom i nie krzycząc za to
    > dodatkowych pieniędzy.

    Wierzę Tobie.
    Ale zaobserwowałem też pewna regułe.
    Każdy kolejny wykonawca krytykuje swojego poprzednika.

    Krzysiek