  • Data: 2009-09-23 09:51:51
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h9ch7n$6d2$1@news.onet.pl...

    > Czyli martwe prawo jest.
    > .Ani u mnie ani u nikogo z moich znajomych przez cały okres budowy nie
    > były do niczego potrzebne zadne upranienia(oprócz pomiarowca)
    > Nikt tego nie wymaga w trakcie, nikt tego nie wymaga do odbioru itp
    > Ale skoro piszesz ze jest takie prawo to pewno jest,. Tylko po co jak jest
    > martwe?

    Bo "Polska to dziwna kraj" :)
    Żeby być głową państwa wystarczy zawodówka. Żeby być ministrem wystarczy być
    świniopasem bez wykształcenia.
    Ale żeby móc zgodnie z prawem połączyć kilka przewodów elektrycznych to i
    dyplom maggistra wydziału elektrycznego to stanowczo za mało :D

    > Każdy kolejny wykonawca krytykuje swojego poprzednika.

    Niestety to prawda, ale krytykują tylko ci, którzy robią chu....wą robotę.