  • Data: 2016-12-19 17:03:44
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2016 16:39:57 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Dobra ale ile wchodzi, ile zeszło z tych 2 m3, ile % obwodu obskoczyłeś?
    > Bądź bardziej interaktywny :-)

    Nie mam pojęcia, mam to w workach, które porozstawiałem po całym
    poddaszu. Biorę co jakiś czas worek i sypię, koncentruję się
    na oddychaniu przez maskę bo to kurestwo strasznie pyli, poza tym
    muszę trzymać się jak małpa trzema kończynami.
    Nie mam bladego pojęcia ile tego zeszło, a ile zostało,
    ścian mam osypanych około połowy :>

    > Wpuścisz pompę, jakieś filterki i już.

    Pogadam z ludkami okolicznymi.

    L.