  • Data: 2016-12-19 23:12:26
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-18 o 23:31, KIKI pisze:

    > Ja bym miał gdzie wylać, pola z 3 stron :-)
    >
    > Ile w ogóle kosztuje wywiercenie studni i niezbędny osprzęt?

    Mnie studnia kosztowała 6 tys z osprzętem, 8,5m głębokości, dała radę
    w największe upały 2 lata temu.
    Szambo nawet bio to przeżytek, mam oczyszczalnię kompaktową 3 komorową
    i wychodzi mi z tego czysta woda, mogę ją spokojnie puścić do rowu, co
    zresztą robię, koszt oczyszczalni większy ale zwraca sie tak po już 7-8
    latach.

    --
    Pozdr

    Janusz_k