  • Data: 2016-12-19 17:59:57
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    >> -- Psiamać, tu koniak pachnie.
    >
    > Ależ Wodzu, co Wódz?...

    Kilka lat temu sąsiad wiercił studnię. Ja to zawsze lubię iść popatrzeć
    gdy co ciekawego się w okolicy dzieje. I pogadać. Studnierz był wiekowy,
    taki co to w niejedną dziurę zaglądał. Dużo miał interesujących opowieści.
    Ale zwyczaj też taki, że jak już co wywiercił, to lał w czeluść butelkę
    koniaku. Całą. Ani łyka nie wypił. Dla władcy wód podziemnych, powiadał.
    I żeby się szczęściło.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie lejtnant, że do tej butelki od koniaku nabrałem
    trochę wody do picia. Po tym gulaszu, cośmy go wczoraj jedli, mam jeszcze