  • Data: 2010-05-26 18:55:08
    Temat: Re: fugowanie: bledy wykonawcze?
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:

    > Nie wyskrobiesz tak latwo, chyba, ze wczoraj fugowane.

    Fugowane byle tak ze 4 dni temu? dokaldnie nie pamietam ale na pewno w
    zeszlym tygodniu. Wlasnie podjalem dzisiaj probe skrobania i nie jest
    zle. Da sie skrobac. Mam taki skrobac do usuwania fug i idzie calkiem
    dobrze. Usuwalem fuge na plytkach gresowych nieszkliwionych. Zrobilem
    tez test na normalnej plytce ceranizcznej ze szkliwem. I tak jak pisal
    scream, utrudno jest nie uszkodzic szkliwa. Ale z gresem nie idzie
    najgorzej.
    Zastanawialem sie, czy wolac partacza do poprawki. Ale szkoda mi nerwow
    na wyklocanie sie o reklamancje i czekanie na laskawe przyjscie "fachowcow"

    --
    pozdr
    Wojtek