  • Data: 2009-06-16 07:01:37
    Temat: Re: fundamenty
    Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > te 50cm to szerokość czy głębokość? zbrojone te ławy? z czego chcesz
    > dobudować to użytkowe poddasze, i na jak wysoko? co na dach, dachówka
    > czy papa a może blacho dachówka? Z doświadczenia wiem że takie domki
    > były budowane w bardzo oszczędny sposób, więc najlepiej zapytaj jakiegoś
    > inż budownictwa, niech ci wyliczy nośność ławy.

    50 cm to wysokość, z czego 40 cm jest pod ziemia i 10 cm nad.
    Zbrojenia raczej nie ma. Szerokość to okolo 35-40 cm. Na tym polozona
    jest papa i zaczyna sie sciana z betonu komorkowego .
    Poddasze chcialbym wykonac z pustakow keramzytowych ze wzgledu na maly
    ciezar. Na dach blachodachówka. Wysokośc tego poddasza to w najwyzszym
    punkcie jakies 2,8m.
    Czy idzie w jakis sposob wzocnic takie fundamenty. Czy jesli zaizoluje
    je i podniose poziom ziemi o okolo 30 cm to coś pomoze?