  • Data: 2011-04-14 19:35:24
    Temat: Re: gaz czy ekogroszek?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Dziwny masz ten zasobnik. U mnie jak dzieciaki sie wykapia wieczorem to ja
    > spokojnie wykapie sie o polnocy niegrzana w miedzyczasie woda. Na gorze co
    > prawda jest mniej niz bylo na poczatku, ale wystarcza. Fakt, ze na dole
    > wstepnie mam wiecej jak na gorze bo tam jest wezownica.

    To Ty masz zasobnik z jedną wężownicą?
    Ja mam normalny zasobnik biwalentny :)
    Jedna wężownica (mała) jest wysoko i ta jest od kotła. Druga - nisko, ta jest do
    solarów i jest od tej górnej ze 2-2,5 razy większa.
    Kocioł grzeje tylko górną część zasobnika i tam się mieści może z 80-100 litrów.
    Termopara zamontowana jest w najwyższym punkcie zasobnika (rurka jest pionowo,
    na środku). Termometr z tarczą jest jakieś 30cm niżej z boku i pokazuje dobre
    parę stopni mniej.
    Nie było jeszcze takiej sytuacji, żeby wody mi zabrakło do mycia, ale nie była
    już gorąca tylko letnia.

    --
    Bartek