  • Data: 2011-04-14 19:55:05
    Temat: Re: gaz czy ekogroszek?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:io7i9r$iiu$1@news.onet.pl...
    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > To Ty masz zasobnik z jedną wężownicą?
    > Ja mam normalny zasobnik biwalentny :)

    No tez mam dwie. Przy pelnym zasobniku cieplej wody przed wieczorem wody
    starcza dla wszystkich do nocy. Grzejac mniej niz pol zasobnika do
    czterdziestu stopni nie spodziewaj sie niczego innego jak zaobserwowales. Tu
    cholopy pisza zdaje sie o pelnym zasobniku. Bez solarow to bez sensu
    kupowanie takiego zasobnika i grzanie tylko czesci.

    Pozdro.. TK