  • Data: 2018-01-04 19:37:44
    Temat: Re: gaz do ogrzewania
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to może inaczej.
    mam śmieciucha , używam tylko drewna do palenia w nim.
    Jaki piec gazowy bym musiał kupić by zastąpić tym piecem tego śmieciucha?
    Oczywiście śmieciucha nie wywalę ale on by wtedy był jako układ awaryjny.
    Nie potrzebuje wody do mycia bo to mam na przepływowych ogrzewaczach pod
    kranami.

    sa piece kondensacyjne, niekondensacyjne, z zasobnikiem, bez zasobnika, z
    otwarta komora i bez. Czytam o tym ale .... no nie za bardzo ogarniam.