  • Data: 2009-04-02 21:02:55
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:

    > Te dzieci są na coś chore, że trzeba je trzymać w takiej wysokiej
    > temperaturze ?

    Masz dzieci ? Z kilkunastomiesięcznymi dziećmi bywa tak, że trzeba je
    często przewijać, czasami trzeba wykąpać itd. Poza tym twierdzenie że 22
    stopnie to jakaś wysoka temperatura, jest kwestią gustu. Dla mnie to
    normalna temperatura przy której czuję się komfortowo. Dla kogoś innego
    komfortowa temperatura to 16 stopni. Nie oceniam... :)

    PS. Moja córka pędzona przy 22 stopniach jest okazem zdrowia. Znaczy,
    chyba nie jest to zła temperatura :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio