  • Data: 2020-01-22 23:31:37
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-22 o 23:12, WS pisze:

    > Nie wiem jak w praktyce to wyglada, ale chyba trzeba
    zarzadcy/wlascicielowi/spoldzielni zglosic...(pewnie beda chcieli calej biurokracji z
    tym zwiazanej-projekty...) U mnie za komuny bylo podpiete bezposredio do
    elektrocieplowni, teraz wymienniki ciepla itd... Diabli wiedz, czy toto jest
    uziemione (w sumie moge sprawdzic, ale kto zagwaratuje, ze nie odlcza?), podobnie
    rury wodne, kiedys na 100% byly cale stalowe, teraz dolozyli wodomierze...
    zbocznikowali je jakims przewodem? Ja bym sie bal tego uzywac jako PE...

    Po to się właśnie bocznikuje te wodomierze, aby instalacja woda mogła
    pełnić rolę przewodu PE i żeby nie stanowiła zagrożenia dla hydraulika,
    który będzie wymieniał wodomierz.

    Jeżeli chodzi o węzły cieplne to jeżeli są tam wymienniki ciepła to na
    100% instalacje są objęte połączeniami wyrównawczymi z GSU.